jag saknar bloggandet!

nej ush , jag börjar blogga igen! känns så konstigt att inte göra de ;o alla frågar varför jag har slutat & sådär. Så jag har bestämmt mig för att börja blogga igen! bra va?

Sen jag skrev sist har det väll inte hänt nått speciellt, mina släktingar åkte hem igår så de är sjukt tomt här nu. Sen har de rullat på i skolan som vanligt. Hade utväcklingssamtal igår.. ushfyblääääää!
det gick väll ganska bra igentligen men fyfan va kass jag har blivit på matte ;o min lärare tyckte typ att jag va sjukt dålig den här terminen? not ok! ska bättra på mig hade jag tänkt.

Idag så har jag inte gjort så mycket , varit i skolan till halv 4. Sen drog hem och träna, plugga och fixa mig lite. Ska väll ta det ganska lugnt ikväll. se på film eller nånting :)!

men nu ska jag sjunga lite , puss på er sålänge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du fortsätter blogga! Din blogg är jätte bra ;)

2009-11-04 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0