Kasper ♥ Victoria

Hej älskling! Om du nu skulle vara inne på min blogg så hoppas jag att du läser det här.

Varje dag sen den 9 maj så har jag levt som i en dröm, en sån där dröm man aldrig vill vakna ur. att ha fått lära känna dig är det bästa jag någonsin gjort , för du är den finaste av alla & att beskriva dig som person skulle aldrig gå. Jag ska vara ärlig om den sak, jag trodde inte på att 'äkta' kärlek fanns. Inte när man är 15 år ifal, men du älskling.. du fick mig verkligen att ända uppfattniing om den saken. För om det inte äkta kärlek mellan oss, då vet jag inte vad äkta kärlek är. för varje gång jag ser dig pirrar det inte bara i magen , utan i hela kroppen. Och så fort jag inte är med dig saknar jag dig som jag inte hade träfffat dig på evigheter.
Jag kan inte skriva texten så lång som jag igentligen skulle behöva för att kunna förklara för dig hur mycket du verkligen betyder för mig. Men en sak till som du verkligen måste veta.. & det är..
det jag önskar mest av allt i världen, det är att få vakna upp varje morgon och ha dig brevid  mig. Jag älskar dig till slutet kasper älskling!
/ din victoria föralltid


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig bild! Ni passar super bra tsm! :D

2009-11-18 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0