mår bättre nu!

Hejsan bloggen! Hoppas ni har soviit gott.
Min dag-kväll igår va hur knäpp som helst, jag fick typ ett panikanfall som jag har fått två gånger i rad nu ;s
vet inte ens varför jag får det.. Aja , som tur har jag min bästavän & pojkvän som räddade mig. Skrev med Ronja hur länge somo helst och fick ur mig allt, jag älskar dig! <3
Sen senare på kvällen kom kasper också , och han fattade dirr att det va något fel. Men allt släppte sen när jag lugnade ner  mig! Ni två är det bästa jag vet.

Somnade vid 12 när kasper hade åkt hem och vaknade för en timme sen. Måste börja fixa mig nu!
vi hörs senare idag, okej?  :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med !

2009-11-26 @ 17:39:22
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0