svar på en fråga!

Postat av:
Mitt hår måste läka? Jag förstog inte riktigt. Vore snällt om du kunde förklara :) <3
svar; Jo såhär är det att jag har ju på senaste tiden blivit mörkare i min naturliga hårfärg. Så när jag va ljusare så fick jag ju blondera håret för att hålla det ljust. Men asså mitt överhår som jag färgade gick sönder totalt. Det gick av så på vissa ställen har jag kanske 5 cm hår ;S För dom som är brunetter & vill bli blonda så rekomenderar jag verkligen inte att färga själva. Utan gör slingor hos frisör! :) Så nu har jag ju färgat det mörkt så jag inte behöver hålla på att färga hela tiden. & då kan håret läka liksom! Men sen när det har växt ut igen.. om typ 1 månad så ska jag göra det med choklad brun!
Tack för frågan anonym haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Och tack för svaret Victoria :D

2009-11-20 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0