svar på fråga!

Postat av:
jaaaaaa va kul! duschar du varje dag, blir inte ditt hår svårt att platta efter du duschat? Gör dungt speciellt med de? Kram
svar; Jo jag duschar varje dag , men inte håret. det duschar jag kanske.. varannan eller var tredje dag. Eftersom jag är jätte lockig i normala fall så plattar jag det i ca 20 min när håret har torkat. Jag använder alltid ett medel i håret som gör att det inte skadas lite mycket när jag plattar!


Om ni har några fler frågor angående mitt hår så skriv! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du det så platt och att det håller sig platt över dagen? :) Kan du inte lägga upp steg för steg hur du sätter upp ditt hår och sminkar dig ;)

2009-11-23 @ 17:58:21
Postat av: Anonym

Har du några yngre kompisar? eller är/hadr ( kontakt) du bara med dom i din ålder,

2009-11-23 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0