svar på frågorna!

Postat av:
När du tränar, hur/vad tränar du då? :)
svar; jag tränar oftast magen , gör 30x3 situpps om dagen och sen lite olika armövningar! ibland blir det att jag går ut och springer eller ifal jobbar/går! 

Postat av:
Är du oskuld?
svar; om du verkligen måste veta så.. nej

Postat av:
Gör du din design själv?:)<3
svar; nej , har 2 st som gör den åt mig! 

Postat av: JoJo
Vem beundrar du mest i hela världen??
svar; hmm, den va svår.. min kusin Joanna tror jag

Postat av: Göran Persson
Har du varit på Gutekällaren någon gång å bara dansat loss? :)
svar; nej tyvärr , får väll testa på de haha! 

Postat av:
kan du lägga in bilder steg för steg hur du sminkar dig OCH fixar håret?
älskar din blogg :)
svar; ja visst! 
tack!


Postat av: sötooo
1; hur många besökare har du per dag? :)
2; varför har du så fint hår?
3; kan du inte ha ickeplattat hår i skolan någon dag?
svar; 1. 50-80 , runt 50 på vardagar och runt 80 på helgerna konstigt nog!
2. hah de vet jag inte , jag tycker själv att jag inte alls har fint hår , de är totalt förstört!
3. ja på måndag! :)


Postat av:
Hur många gånger plattar du ditt hår på en vardag?
svar; detta kommer låta sjukt.. men 5 gånger typ..

Postat av:
Är du utseendefixerad?
svar; ja till en viss gräns

Postat av:
kan du gå i skolan en dag utan att platta håret?
svar; japp!

Postat av:
vad är det bästa med att vara tillsammans med kasper?
hur länge tror du att ni kommer vara tillsammans?
svar; hmm , allt!
jag vet faktiskt inte, men jag hoppas och vill att det ska hålla föralltid! ♥

Postat av:
vilket trivdes du bäst i?
brunt eller blondt hår? :)
älskar din blogg!
svar; hmm, brunt tror jag, eftersom man inte behöver hålla på så mycket med utväxten & att blondera håret är verkligen inte bra om man är naturligt brunett. Rekomenderar det verkligen inte!
hah tack!<3


Postat av:
tränar du verkligen så mycket som du skriver att du gör? och varför gör du det.. jag menar du är ju redan smal ;S;S;S;S?
svar; jaa? varför skulle jag ljuga om det liksom? asså det handlar inte om att bli smalare.. eller okej jag ska inte ljuga , men jag behöver faktiskt träna lite för att hålla mig 'smal' så de är därför jag gör det! :)

Postat av: y
vad önskar du dig i julklapp???? :D^^
svar; MOBIL!

Postat av: anonym
vad är ditt favorit ämne? och vilket är ditt hat ämnde? :P
svar; gympa är lugnt favoriten! Hmm.. MATTE! :)

Postat av: <3
vad tycker dom om;
dessie?
kissie?
paow?
foki?
kenza?
blondinbella?
:)
svar; dessie: lite omogen brud , men ganska härlig ibland också..
kissie: gillade henne i början , men nu är hon för mycket.
paow: gillar inte att hon flyttade över sin blogg, den känns så oseriös nu. Men hon skriver bäst av alla ' fjortis bloggare'
foki: hon är hur söt som helst! den mest intressanta bloggen enligt mig :)
kenza: läser hennes blogg ibland bara , tycker den är lite små tråkig ;/
blondinbella: bloggar sjukt bra ,men hon kan bli lite tråkig hon också.
:)


Postat av: gustav
1. oskuld?
2. vad tycker du om oralsex, ge/få?
3. favoritställning i sängen?
svar;
1.hej gustav
2.du ska nog..
3.söka hjälp :)


Postat av: Vicktoria din syster!
Älsklingen!
Vad gillar du med att blogga? :)
Jag älskar dig och hela dig, ha lockat hår! :) <3
svar; baby!
hmm, när folk kommenterar & läser ofc! skönt att få skriva av sig liksom, bloggen är ju som en dagbok eller vad man ska säga!
jag älskar dig med! de ska jag ♥


Postat av: Adam.
Vad va de absolut bästa med att fylla 15?:) och fick du ngt fint:)?
svar; hmm, svårt att välja.. ;) men typ att pappa fatta att jag börjar bli vuxen eller vad man ska säga. Han släppte lite på gränserna! :) ja min data & mitt rum fixat!

Postat av: Emilia
Jag kommer verkligen inte på några frågor! :/. Men ..
När fyller du år?
Hur lång är du?
haha... bra frågor ;)
svar; hah jodå!
4/4 alltså 4 april!
157 tror jag
ja verkligen! ♥


Postat av:
hur mkt väger du?
SVAR; 46-47 kg..

Postat av:
är du nöjd med din kropp?
svar; nja ibland.. 

Postat av:
hur tycker du en tjejs kropp ska se ut? typ som lår som går i ihop och blablabla :P
svar; hmm.. lite svår fråga men. Asså om jag skulle vara kille då skulle jag typ inte vilja gosa med ett par revben eller vad man ska säga.. men visst vissa saker är snyggt på 'smala' & vissa på dom som har lite mer 'former'.
men det som är i modetidningar som ska kallas normalt är totalt sjukt :)


Postat av: anonym
hmm svårt att komma på frågor :P
1. har du några syskon?
2. bor dina päron ihop?
3. vad pratar du för dialekt?
och 4.. när började du noppa ögonbrynen & så? :)
haha nejdå! :)
1. ja en gris.. nej min lillebror gustav
2. japp!
3. tänk att ganska många undrar detta ;O jag pratar väll en blandning av allt ;)
4. i 7;an tror jag..




Så , gud va kul med så många frågor! om ni har några fler som ni kom på nu efter så skriv dom ändån! :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du haft 6 med kasper?

2009-11-17 @ 06:50:44
Postat av: Anonym

lite privat fråga men jag tror du själv vet svaret..

2009-11-17 @ 07:05:01
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej ? :O

2009-11-17 @ 14:41:41
Postat av: Emilia

Men omg! hon säger ju att hon tycker det är för privat? Så tänk till lite själv? ;O

2009-11-17 @ 14:46:21
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Joanna

gullet! har inte kollat in din blogg på länge, så gick jag in och såg din frågestund. vad hemskt söt du är, finns absolut inget att beundra med mig, men blev väldigt glad över att höra det :). kommer ni hem till jul sötnos? saknar er!

2009-11-17 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0