till min bästavän




jag kan inte skriva en text om hur mycket jag älskar dig , för texten skulle aldrig få ett slut. Jag skulle få sitta tills mina sista andetag dras. För min kärlek till dig går inte att beskriva. Men du ska veta att du är min absoluta bästavän och jag finns alltid vid din sida.. genom allt! det lovar jag dig.
Vad som än händer så kommer du föralltid vara min bästavän, och vad som än händer kommer jag älska dig över allt annat.
om gud skapade en finare ängel än dig.. då behöll han den för sig själv♥


förlåt för att jag ändrade lite på din fina bild som du har gjort<3

Kommentarer
Postat av: ronja

jag älskar dig gumman. alltid vi.

haha bilden blev finasre när du gjorde den.

<3

2009-11-04 @ 22:16:36
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/
Postat av: ronja

jag älskar dig gumman. alltid vi.

haha bilden blev finasre när du gjorde den.

<3

2009-11-04 @ 22:16:36
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0