torsdag

Hello babes! Hur har er torsdag varit än så länge? min har varit trååååkig. Händer inte ett skit i skolan, eller inget kul ifal ;S Slapp spanska läxan som tur va.. Och på gympan gymmade jag m regina älskling! de ni.. vi va sjukt bra , bara jag & hon m 4 andra killar. Inte dåligt de nej. Så jag har lite träningsvärk redan. love it! ska faktiskt börja gymma i december tror jag. Vill det ifal!
Kom hem vid halv 4 , ush hatar långa dagar, det är ju fan mörkt när man ska hem :O
nååja , jag har just ätit lite och ska träna yttligare lite till tror jag. Sen senare ikväll ska vi på nån gymnasie sak m klassen + päroonen. Det kommer säkert suga snopp, men aja. Nu ska jag sätta igång! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0