volleyboll eller vad det heter!

Chaaa bloggen! hur är det med er?
Jag själv är hur trött som helst , orkar inte med nånting ;O Idag hade vi sånn här vollyboll turnering i skolan , eller alla 9;or va med. Alla klädde ut sig så de va sjukt roligt! mitt lag va utklädda till millitärer , ska försöka få tag i några bilder. Vi förlorade båda våra matcher men herregud va kul de va ändån!


Sen fortsatte dagen som vanligt , ni kan inte förstå hur trött jag va.. konsentrerade mig inte ett skit. Nåja, sen åkte jag hem vid halv 4 när vi sluta och har kollat lite på tv. Sen nu sitter jag här. Ska träna lite , känns som att de är det sista jag vill göra. Men jag ska träna varje dag så de är bara att göra..

Skriver snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0