wooops?

Hejsan bloggen! Hur är det med er? med mig är det bra , lite trött bara ;O
Idag har jag varit i skolan , första dagen med brunt hår igen ;O kändes lite knas! Men många verkade tycka att det blev lyckat så! Vi hade lucia träniing idag igen.. haha as kul. Jag & Emma + angelica knasa oss lite höhö. Jaja , sen fortsatte dagen & min klass skulle ta grissprutan! vi missade heeela engelska lektionen... tur det ;O! men vår lärare fick damp. What ever. Sen lunch och dedär.
på spanska lektionen jag trodde jag höll på att döööö verkligen , va så sjukt trött. Men jag gick hela dagen ändån. Och jag va orolig över min mobil för jag hitta den inte. men nu visade det sig att den hade varit hemma heeela tiden. Älskar min slitna fula mobil! ♥

Sen har jag duchat håret för jag vill få ur lite färg & OMG hela handduken blev brun ;S nooot bra. men vi ffår se hur håret blir! nu ska jag kila, puss!

I LOVE U

Kommentarer
Postat av: ronja

haha asså du e bara för söt! :).

ILOVE YOU<3

2009-11-20 @ 16:25:52
URL: http://ronjaawestborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0