3 april!

God morgon bloggen! Jäklar va jag vaknade tidigt idag.. ;O Häärligt för idag ska massa presentköp uträttas m mamma och pappa hehe. Igår så var jag med Linnéa ett tag, hon kom hit och vi kollade på tv och snackade som tusan. Haha hennes humor är precis som min så ja, gud va vi skratta ;) Sen gick hon hem och jag tränade magen lite , duscha och fixade mig. Sen kom kasper hiiiit! aaw, han hade ju varit sjuk i två dagar så gash va jag hade saknat honom! Vi kollade på Talang 2010, vet inte riktigt om jag tyckete att det var någon sådär super bra, han m pianot isf! Sen pratade vi om allt som har hänt dom senaste dagarna och till sist somnade jag haha. Han med tror jag. Men iaf, han åkte hem ganska sent.. fråga mig inte varför, han kunde inte säga varför ;O? nååja, vi ska träffas idag igen så det är ingen fara. Men nu ska jag bada! vi hörs snart, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0