4 april!

Hejsan blogggääään! Hur är läget med er? Med mig är det iaf kalas bra! Igår kväll va jag med kasper hela dagen och är med honom fortfarande :) Ronja och Robin kom förbi en stund igår kväll och hon lämnade min födelsedagspresent till mig. aaw, jag fick en jätte fin tröja av henne! Så super gullig hon äär <3!

Sen somnade jag och kasper vid 1 tiden och blev väckt av att familjen och kasper såklart sjöng för mig. haha soo cute! Fast om dom kan sjunga på morgonen.. det är en annan femma haha. Nej va jag är taskig. anyway, jag och kasper ska snart fixa oss och snart kommer väll alla gäster! Laddar upp bild på dagen outfit och alla presenter senare idag. Puss på er sålänge! <3



Kommentarer
Postat av: elin

grattis ! :)

gillar din blogg !

2010-04-04 @ 13:04:15
Postat av: Frida J

Grattis! Ha en bra dag. Hälsningar Frida & Johan

2010-04-04 @ 13:51:59
URL: http://johanochfridas.blogg.se/
Postat av: Monica

Grattis Victoria på din dag,,,

Tänker extra mycket på dig idag eftersom Thomas oxå fyller idag.

Ha en härlig dag Kramar Monica

2010-04-04 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0