@ älsklingen

Hej igen bloggen! Sitter just nu hemma hos kasper och han kollar på tv så jag passade på att slänga in ett inlägg. Tyvärr så kommer inte bildrna på mina presenter upp idag. Min kamera va visst urladdad och jag hittar inte laddaren.. såklart haha. iaf så va jag , mamma och pappa iväg och lämnade det där brevet vid säve. Alltså gymnasieskolan som jag kanske ska gå på. Jag har ju sökt in till sam-musik, och då ville dom veta lite om mig och min musikbakruns osv. haha jag skulle igentligen posta det idag men jag hade inget frimärke ;O då är det ju liksom inte så jävla enkelt tänke jag så jag sket i det eeheh. Men då åkte vi direkt till deras egna brevlåda och la det där. Och då va jag så osmart och sa; men frimärke då? hahah, dumas. Aja, nu ska jag se på tv m älsklignen. Skriver sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0