äntligen fredag!

Hejsan bloggen och alla bloggläsare! Nu har jag precis ätit lite mat och väntar på kasper! Den här fredagen har än så länge varit hur härlig som helst. Kasper sov över här till idag och vi hade båda sovmorogn till 10, fatta nice. Så vi vaknade runt 9 och fixade oss & fixade frulle. Sen åkte vi m moppen till skolan. Och jag hade bara 2 lektioner ;) hade engelska , sen lunch och kort svenska. Sen åkte jag och kasper ner till bion. Alla 9or kollade på någon film om amerikans fotboll! as bra verkligen. Sen skjutsade han hem mig och sådär.

Men nu ska jag fixa mig lite, puss!

Troligtvis en av de fulaste bilderna på mig genom tiderna haha.
men det handlar väll om att bjuda på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0