Back to school

Hejsan bloggen & alla söta bloggläsare! Då var måndagen avklarad , härligt. Dagen har faktiskt gått ganska fort. Började med matte där vi inte gjorde så mycket , sen idrott. Vi fick typ göra vad vi ville och jag valde ofc att spela innebandy ;) fett nice. sen hade vi SO , lunch , bild , biologi och tillsist engelska. slutade runt halv 4 tiden, ush haha. Seriöst min klass schema är värkligen döö dåligt.. vi slutar sent nästan varje dag? Nååååja, efter skolan skulle jag egentligen vara med Jehnny älskling.. men jag hade så ont i huvudet så jag orkade inte ;/ men imorgon då jävlar! Då ska vi först till stan och shoppa lite, sen hem och köra ett hårdpass! det gillar vi starkt. Men nu ska jag fixa lite , skriver snart! PUSS

Kommentarer
Postat av: jehnny

Gumman vi måste kolla på skinnjacka till mig :) <33

2010-04-26 @ 19:37:41
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: Anonym

spelar du innebandy på fritiden? :)

2010-04-27 @ 18:36:08
Postat av: milla

vafan uppdatera :o <3

2010-04-28 @ 17:20:44
URL: http://millas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0