Det blev ju 5 kommentarer

För ett tag sen så frågade jag ju er om hur ni tyckte att en kvinnaskropp skulle se ut! Och det blev faktiskt 5 kommentarer så jag får väll skriva vad jag tycker!

Jag tycker att det har blivit så himla överdrivet om hur sjukt jävla smala tjejer ska vara?! Jag har själv kommit in i det men en person som betyder väldigt mycket för mig drog mig ur det. Om man kollar i en modetidning och ser på modellerna så är det ända jag ser är skinn och ben? och när jag själv kollar på dom bilderna och sen kollar mig själv i spegeln.. hhaha tänker inte ens säga vad jag tänker då! eller tänkte ska jag kanske skriva. Men sen får man inte glömma de tjejer som inte KAN gå upp i vikt och som är väldigt smala. Sålänge man inte svälter sig själv osv..
Om man nu skulle vilja gå ner i vikt så kan en promenad på 30 minuter va super bra. Jag brukar gå 3 gånger i veckan och träna hemma varje dag bara för att hålla igång eftersom jag inte tränar någon sport regelbundet eller så.

Men tillbaka till ämnet haha. Jag tycker en kvinnas kropp kan se ut hur som helst. Allt från normalt smal till hälsosamt mullig! Allt som är friskt liksom! Alltså så är modellerna inte hälsosamt smala och därför tycker jag inte det är snyggt. Dom förstör ju sina kroppar förfan? Och samma med dom som skiter i att röra på sig och bara äter fel mat. Deras kroppar förstörs ju också.. Haha jag börjar låta som ett hälsofreak haha!
man ska vara nöjd med sin kropp hur den än ser ut & om man tar hand om den brukar det vara lättare att tycka om den , det har iaf jag börjat tycka! :)


Vilken kropp tycker  ni är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den andraa.

2010-04-09 @ 11:33:32
Postat av: Anonym

den i mitten

2010-04-09 @ 13:53:49
Postat av: Sandra

Bra inlägg vickan! Gillas Gillas! precis så ska man tänka!

2010-04-11 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0