det va som fan ;)

God kväll bloggen! Nu har jag lagt mig i sängen och ska snart sova! Farre har just åkt hem, ja hon kom hit och vi kollade på film tillsammans.  Och Simon tittade förbi en sväng också. Trevligt! Sen åkte han hem och jag & farrää kollade på luftskeppet som sprängdes eller vad den nu heter. Fett nice. Vi hann även ta en kopp te och ta en härlig powernap där på slutet! ska försöka väcka kasper men  det går inte så bra.. vill ringa honom och säga godnatt? Haha fett taskigt , när han precis har somnat så ringer jag upp honom så att han vaknar occh säger godnatt HAH! ;) Nåja, nu ska jag avsluta, vi hörs senare idag alla bloggläsare!

Förresten, statestiken blir bara högre och högre för varje dag som går! ffett härligt, i love u all! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Lina

vad är en powernap ? :) Kan du försöka att skriva 10 inlägg idag? :):)

2010-04-18 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0