fan va jag blir arg ibland..

:@:@:@!!!!!!!!!!!!!
Det finns tamigfan inget värre än föräldrar som kommer hem från jobbet och det första dom gör när dom sätter sina fötter innanför dörren är att börja bråka med en ;O!? Nååja.

Sen jag skrev sist så har jag hunnit duscha, badat, fixat naglarna och fixat övriga lilla mig. Jag har även hunnit fixa ett jävla brev och sen städat mitt rum! Är jag inte för duktig ibland? önskar att mina päron kunde fatta det nångång också.... menmen! Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, ska kanske hem till kasper.. får se hur det blir med det. Annars väljer jag ut någon av mina underbara vänner så får dom stå ut med att va m mig ikväll haha! Nu ska jag ladda kameran och ta kort på presenterna jag fått! vi hörs snart  mina bloggläsare! pussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0