Här kommer bilderna


shoppingen med ronja ; Brillor från BIKBOK


Shoppingen med ronja ; mascara , puder och rouge , hittade inte rougen ;S


Shoppingen med ronja ; Linne från BIKBOK


shoppingen med ronja ; Linne från MQ


Födelsedags present från bästavän ronja!


Födelsedags present från Joanna och vicktoria!


Födelsedags present från fam. C!


Födelsedags present från mamma och pappa!

Sen så fick jag även jätte mycket pengar och allt de där i stlhm. Som klockan och kläderna! Sen fick jag besöket hos frisören också.. även om jag inte blev så jätte nöjd men nååja!


Idag köpte jag äntligen mina älskade skor! har kollat och inte kunnat bestämma mig för vilken färg jag ville ha, men det blev tillsist ett par vita vanliga convers! i love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0