Hej bloggen!

Nu sitter jag framför tv'n och kollar på förkväll. love it. Idag i skolan började jag kl 8 och gjorde mina nationella prov i matte, alltså dem som jag missade när jag va hos doktorn! Jag tyckte det gick helt okej & det gjorde det faktiskt. Jag är godkänd i matte nationella! hahaa fattar ni hur glad jag är eller?! alla andra ba; ooh nej jag fick inte mvg jag ba öööh jag fick G YYEEESSS! ;) nååja. man kan inte vara bäst på allt. Sen rullade dagen på som vanligt. Hade inte engelska lektionen. fett nice. Sen hade vi lunch , svenska, spanska där vi hade nationella prov igen.. och till sist hade vi matte! Sen slutade vi.

Sen jag kom hem har jag tagit en powernap ,  är så himla trött verkligen ;O skulle egenetligen in till stan med mamma, men orka följa med när hela familjen ska med och köpa en jacka till min bror? no thank u.. Så jag får ta det lugnt här hemma istället. Skriver snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0