Hej bloggen

Då va det tisdag! Härligt att veckan rullar på så attt det snart kan bli helg igen. Min dag idag har varit lite upp&ner. Vill inte skriva öppet om det så jag håller det helst till mina närmaste. Aja, vi hade iaf So , mantorstid, matte, lunch... , Biologi och till sist syslöjd. Sen gick jag förbi soarén en liten snabbis och sa att jag skulle vilja byta låt, och det va inga problem! Sååå det blir en liten överraskningen vilken låt det blir ;)

Nååja, sen cyklade jag hem och jag har precis tagit en dusch, ett bad och har just börjat sminka mig. Skulle egentligen vara med Farre idag men det blev inte så så jag ska träffa kasper.

Vad ska ni göra ikväll?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0