Hemma själv

nice som tusan haha. Hej bloggen! Sitter hemma själv och bloggar lite nere i vardagsrummet. Är helt hemma själv för att resten av familjen är på fotboll och kasper är hemma. Vi skulle ju sova över men det blev inte så iaf. Igår så åkte jag och kasper hem till honom och kollade på film med hans pappa. Trevligt! Sen åkte vi hem till mig och spelade något spel m familjen hehe. Sen kollade vi på film och efter ett tag åkte han hem.

Idag vaknade jag vid 9 tiden.. kunde inte somna om ;O Kanske ganska bra att börja vakna lite tidigare så man vänjer sig tills imorgon.. back to school. ush fyfan det vill jag inte ens skriva om! Planerna för idag är att först och främst ta en lång härlig dusch , sen bada och fixa mig. Sen lite senare kommer Jehnny hit och vi ska träna! love it. Och ikväll hoppas jag på att jag ska va m kasper. I hope. Men nu ska jag sminka mig! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0