Imorgon gäller det!



ooh yes äntligen ska det bli av! Jag ska total renovera mitt hår ahah. Ska klippa mig lite och sen göra håret ljusbrunt med massa blonda slingor. Fatta snyggt det kommer bli! ;) Ska såklart göra det hos frissan eftersom mitt hår blir så pass skadat när jag färgar hemma. Haha mamma kommer kanske inte bli glá när hon ser slut summan av det hela men det är faktiskt en sen födelsedagspresent!
Resultatet hoppas jag att det blir ganska likt som på bilden!


Vad tror ni om detta alla blogggläääsare?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fint! det kommer du passa i, du passar i allt men det är härligt med ljusare på sommaren :)<3

2010-04-15 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0