Innebandyyyy

Hejhej bloggen! Sitter just nu hemma själv och kollar på tv. Mamma jobbar, pappa och gustav är iväg och kasper är hemma och fixar sig. Han har spelat innebandy idag förstår ni! ;) Påskcupen tror jag att den heter. Aja, det gick väll inte så jätte bra för dom men jaja. Det gick bättre för  min brors lag som kom till semifinal. Fett nice. Jag va iaf där med Linnéa, Lollo och några andra. Sen kilade dom till hamnen och jag hoppade vidare till Mejan Och vicktoria! trevligt trevligt. Kollade dom flesta matcherna med dom och sen åkte jag och kasper hem.

Och så långt har jag kommit idag! Snart kommer kasper så jag ska städa lite och fixa mig. Jag ska få köra på hans moped idag igen, haha me like! ;) vi hörs snart! PUSS


Kommentarer
Postat av: Emilia

Frågestund på bloggen, fråga gärna nåt! :)<3

2010-04-05 @ 20:25:22
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0