Jag lever

Hejsan bloggen! ja tro det eller ej men jag tog inte livet av mig igår haha. Asså jag är verkligen inte nöjd med mitt hår eftersom jag sa hur jag ville ha det. Och jag bad om att färga håret ljusbrunt , jag valde till&med ut vilken nyans av ljusbrun jag ville ha men hon använde det aldrig? ;O hon slingade bara.. så jag blev skit sur.. får se hur det blir! Enligt en som kommenterat där längre ner så har jag visst rätt att ringa och säga att jag vill göra om dey och få det gratis? eftersom jag faktiskt betalade 1500 kr för det och blev inte det minsta nöjd.. låter det bra tycker ni? nej in my as!

aja, idag så var jag iväg vid doktorn och kollade upp min astma och sen tillbaka till skolan och då hade alla 9or gjort matte nationella.. hah seriöst fan va jag kommer faila på det ;O nåååja, sen rullade dagen på och nu sitter jag här med ronja älskling! vi har varit på stan och kollat runt lite. Fick med mig e2 linnen , ett från MQ och sen ett från bikbok. Laddar upp bild sen! Vi ska ha en hemma kväll och kolla på film & ansiktsmask. En riktig myskväll.. behövs verkligen efter veckan som har varit! Vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf skulle du inte göra de?

2010-04-16 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0