Kan ju alltid försöka!

Hejsan bloggen! Gash idag är jag verkligen på superduper humör! Känns helt fantastiskt. började dagen med att vakna en halvtimme före alla andra och ta en härlig kopp te framför tv'n. i love it. Sen vaknade alla och då kilade jag upp på mitt rum och jag har precis städat rummet lite till. Blev inte riktigt klar igår så ah! Måste städa min byrå bara , den är så sjukt stökig igen haha.

Det var någon som undrade vad en powenap är, och det är när man typ sover under en väldigt kort stund. Som igår, jag och farre tog en powernap och sov i typ 20 min liksom. Jag älskar att göra det för man känner sig så pigg efter! Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

Snart så åker hela familjen iväg på fotboll och då ska jag passa på att ta en lång härlig dusch , ett långt härligt bad och ta lååång tid på mig att fixa mig! sen ska jag plugga lite, gå en mlångpromenad i det härliga vädret o, träna magen och senare ikväll föhoppningsvis träffa älsklingen om han känner sig bättre idag! Ska även försöka göra 10 blogginlägg idag som någon önskade!
Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan inte du lägga ut en bild på hur ditt hår blev ? :)

2010-04-18 @ 12:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0