Kunde inte somna om..

God morgon bloggen min! Nu har jag varit vaken i 3 timmar.. kan verkligen inte somna om ;/ Aja, idag är det söndag.. världens tråkigaste dag tycker jag? Det ända tankarna som snurrar runt i huvudet är att det är skola imorgon igen, blö. Dagens planer är att skriva lite på min inläming som ska in i veckan. En är lite större och en är lite mindre. Ska nog skriva den om läppstift idag så har jag det klart. Det blir fett nice. Sen vet jag inte riktigt, ska städa min byrå igen ahha, fattar inte hur jag lyckas få det att se ut som tredje världskriget där hela tiden ;O Nåja. Idag ska jag lotta ut vem som blir veckans blogg också! För nu är det 10 som har anmält si, fett nice.

Men nu ska jag fixa till mig lite, vi hörs snart igen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0