Lååång freeedag

God morgon bloggen! Hoppas attt ni har sovit gott för det har jag! Igår så skulle jag ju på promenad med farre , men båda va så sjukt trötta så vi sket i det. Vi gör det idag istället! Ja eftersom jag inte gjorde något speicellt igår kväll så somnade jag ganska tidigt, redan vid 11 tiden. Härligt värre. Har faktiskt varit vaken i en timme nu. Idag är det ju låååångfredag, så då ska man ha det tråååkigt.. hhaha nej men jag ska typ städa HELA dagen (?) tack godegud att musiken finns så man kan sjunga sig igenom städningen. Eller vad säger ni? Aja, jag ska ifal städa hela mitt rum , vilket kommer ta mer än 2 timmar att göra. Tråkigt värre, men snyggt blir det! ska sätta igång nu , kommer updatera lite då och då! PUSSSPUSSSSS

Förresten.. någon som blev lurad igår?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0