lite update sådäär

HEJSAN BLOGGEEEEN! Nu ligger jag i sängen och gör inte ett skit. Idag så har jag gjort allt dedär jag skrev att jag skulle göra.. förutom pluggandet haha. Det får jag göra imorgon helt enkelt! Sen kom Farre hem hit efter min långpromenad i regnet.. love it ;S Vi flummade oss som vi alltid lyckas göra haha, ni ska se videon vi spela in! om den kommer ut så flyttar jag till pluto hehe. Aja, sen så åkte hon hem för att  äta, men det blev så pass sent så vi träffades inte igen. Men tack för en underbart rolig dag gumman! <3

Men såå när jag satt på mitt rum och sådär så ringde jag kasper och han ville att jag skulle komma hem till honom för han hade äntligen blivit frisk. Jag blev så gla så jag hoppade på cykeln och drog iväg det fortaste jag kunde hem till honom! Jag har inte träffat honom på 4 hela dagar. Vet ni hur lång tid det är eller? ;O Jag hann inte vara där så länge eftersom min älskade daddyyy ville att jag skulle komma hem i tid. Så kasper följde mig en bit och sen kilade jag hem. Där har ni hela min dag haha!

Kommentarer
Postat av: farhia

tack själv smurfen!!!!!!! <3

2010-04-19 @ 16:25:45
URL: http://bunnyfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0