Lördag

Chhaacha bloggen! haha driv. Igår så var jag med kasper hela dagen som sagt. Vi hade det jätte mysigt verkligen. Kollade på film och somnade ganska tidigt. love it! Idag så har jag och kasper kollat lite på innebandy finalerna. Men typ inga matcher gick som vi ville så vi åkte hem höhöh. Vi åkte först hem till honom och hämtade mina nyklar och sen hem till mig och då åt vi lite mat! Han har precis åkt iväg och träna på gymmet så jag sitter själv hemma och kollar på tv.. stackars mig! :) Ronja är iväg så jag kan inte va m henne heller.. aja jag ska väll träna jag också och sen fixa mig!

Ikväll kommer kasper hit igen och vi ska iväg och handla lördagsmys! Vi ska väll bara ta det lugnt. Sen får vi se vad som händer, han ska iaf sova här. Nu ska jag träna lite, vi hörs snart! puss

Give me summer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va söt du är!

2010-04-11 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0