Mitt internet funkade inte..

Hejsan bloggen! förlåt för den kassa uppdatteringen idag igen.. men mitt internet har verkligen inte funkar som jag vill. Kasper sov över här igår till idag och vi fixade oss på morgonen osv. sen åkte vi till skolan och  har jag varit i skolan i 10 min ahah. sen åkte jag , emma och andrea m bussen ner till stan och mötte upp klassen. vi åt på donken ett gäng tjejer från klassen och sen kilade vi ner till kongresshallen där vi lyssnade på nånting om droger osv. Ganska kul faktiskt. Satt brevid älskligen hela tiden. Sen åkte jag med kasper hem och jag badade, ush ni skulle ha sett mitt hår efter regnet ;S blö. Sen kom kasper hit mot kvällen occh vi har pluggat matte. Vi båda ska ha matte nationella imorgon som vi har missat. Måste få ihop 6 poäng minst! Det kommer jag förhoppningsvis fixaa!

Nu ska jag ta bort sminket och platta håret. skriver snart , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0