Nu är jag tillbaka!

Hejsan bloggen, förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt! Men jag lovar er att jag ska börja blogga som vanligt igen.

Sen jag skrev sist så har jag varit med kasper och igår följde han med mig till tandläkaren haha, so cute! Som tur va hade jag inga hål men jag ska kanske få tandstälning igen... nåja tänderna blir iaf snygga! ;) Sen köpte jag och älsklingen frukost och åkte hem och åt. MYYYS! Sen vid 3 åkte han och gymmade så då kom mina favorit tjejer Joanna, vicktoria och Ronja hit! Vi friade min födelsedag lite i efterskott. Dom kom hit med tårta haha, hur gulligt som helst! Sen så fick jag en vit kofta av Joanna och Vicktoria :) Tack tjejer!
Jag lagade mackaroner och köttbullar till oss. mobba inte mitt matval för det är det ända jag kan laga! hehe, men dom gillade det iaf. Sen så åt vi tårta , kollade på film och åt nyttigheter faktiskt. Muums. Sen vid halv 10 åkte dom hem. Tack för en underbar dag / kväll älsklingar!

Sen senare kom min sötnos till pojkvän hit. vi tog det bara lugnt och gjorde inget speciellt. Vi planterade våra rumpor framför tv'n och bara myste. i love it. Sen kilade han hem för att han skulle göra något nu på morgonen.
Såååååå nu sitter jag här framför tv'n igen och har precis ätit världens onyttigaste frulle. höhö. Jag skriver snart! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0