Nu har jag tid för er haha

Hejsan bloggen! Gud nu va det ett tag sen jag skrev alltså.. förlåt. Men jag har inte orkat helt ärligt. Har haft massa andra saker för mig. Men jag ska skärpa mig! Igår så bloggade jag ju ingenting. Men jag gick i skolan som vanligt, slutade vid 2 och sen hade jag soaréträning till 3 och då åkte jag och Jehnny hem till mig och fixade oss lite. Sen åkte vi vidare till stan! Fett nice. Hittade mest småsaker, laddar upp bild sen. Kollade ut massor som jag ska shoppa med mamma nu i veckan. haha fett smart va? ;) Aja, sen kilade vi hem efter två timmars shopping! När vi kom hem lagade jag maat, omg vad vi åt seriöst. trodde vi skulle spy haha. Men sen åkte hon till träningen och jag träffade kasper! jag hjälpte honom att plugga biologi som vanligt haha, det är ju somsagt mitt ämne eller vad man ska säga, så det gick super bra på provet idag för honom.

Idag har dagen rullat på som vanligt, hade spanska nationella?! HAHAH seriöst, jag fattade ingenting.. det var hörförståelse och jag fatta NADA. gissade på alla frågor haha. Nååjjaaaa. Slutade vid halv 4 så drog jag mig hem. Sen jag kom hem har jag hunnit duscha, bada, äta och nu ska jag fixa mig och sen träffa kasper älskling igen! ♥ Underbart. Men nu ska jag lägga över bilderna, puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0