Perfect day

Tjaaaaa bloggen och alla bloggläsare! Har precis fixat färdigt mig och har hunnit göra en grov städning av rummet hehe. Idag så tränade jag med Jehnny! kommer fan ha träningsvärk imorgon.. det gillas! Fick födelsedagspresent av den gullungen också! Laddar upp bild på det sen när jag har hittat laddaren, har varit lite lat och inte letet så mkt.. men jag ska göra det direkt efter detta inlägg! aja, Hon åkte hem vid 5 tiden och sen dess har jag duschat och allt det där. SÅ jag sitter och väntar på att kasper älskling kommer hit. Vi ska väll prata en hel del, har hänt lite saker som bara de närmaste får veta om. men ni beöver inte vara oroliga iaf!

Jag ska leta efter laddaren nu så vi hörs snart! pusspuss
p.s. börja snälla kommentera mer.. det suger att blogga annars..!


fråga mig inte ens... ;)


Kommentarer
Postat av: jehnny

haha vilken underbar bild du har hittat ! :D <3

2010-04-11 @ 19:39:03
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0