Sitter här med Sebastian ♥

Hejsan bloggen! Nu va det måndag igen.. blö ;O aja, skolan idag var väll helt okej. fick tillbaka 4 arbeten idag. 2 so arbeten , där jag fick g+ och VG, ganska nöjd faktiskt. sen fick jag tillbaka Engelska nationella där jag fick VG. love it! vi slutade vid halv 4 och nu sitter jag här med världens sötaste sebastian! :) Om ni undrar så är det min och kaspers gemensamma vän så ni behöver inte vara oroliga..  Vi har iaf kollat på parodier osv. sjukt kul! men han ska snart hem ;/ tråkigt.. men nu ska jag följa honom ner till dörren. vi hörs snart! PUSS

Kommentarer
Postat av: sebastian

ja vi hade jätte roligt :) fan vad vi skrattade :) <3 världens bästa syster är Victoria karlström <3

2010-04-12 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0