skyll er själva

Hejsan bloggen! Nu sitter jag inne på mitt rum och har precis fixat klart mig. Har tränat, duschat, badat, solat så mitt hår självtorkat haha och nu plattat det och smminkat mig. Haha vet egentligen inte varför men, ska bara plugga ikväll tror jag. Det suger men det måste ju göras. Ska nog ta och ringa några nära och kära sen och snacka lite skitsnack och sen kolla på tv o& bara ta det lugnt. Ska fixa naglarna som jag aldrig hann göra klart igår för att kasper tyckte det va fjantigt? haha cute.

Asså jag måste bara skriva det här.. jag tycker det är så tråkigt att ni aldrig kommenterar? Men ändån så vill ni att jag ska skriva 10 inlägg om dagen haha? Kul när ingen kommenterar överhuvudtaget då.. aja nu fick jag det sagt!

Ska sätta igång med pluggandet nu, puss på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer veckans blogg saken? :D

2010-04-25 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0