Snart kommer kasper älskling <3

Hejsan svejsan bloggen! Nu siitter jag framför datorn och lyssnar på lite music, sjunger såklart till men ni får tyvärr inte lysssnnaa! höhö. Aja jag har precis fixaat mig, laddar upp kvällen outfit senare och sådär. Ska ju fixa att göra 10 inlägg idag ;O! Det är redan 5 anmälda till min underbara tävling så konkuransen blir bara tuffare och tuffare! Och ni ska veta att jag inte går efter mina vänners bloggar, alltså att jag vväljer de 3 bloggar och bloggläsare som jag känner bäst. Så alla med blogg.. ANMÄL ER! :) Fett nice. Aja, nu ska jag ta lite kort. Pusspuss så länge!

Kommentarer
Postat av: regina

ska jag fortsätta blogga? :)

isåfall lägg en kommentar på mitt förra inlägg om ni vill att jag börjar och gärna saker som ni vill att jag tar upp i bloggen! skulle va super!

2010-04-20 @ 22:22:31
URL: http://rreginasandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gjorde lixom bara 4 inläg? Och sång inlägen och video inlägen när kommer dom?

2010-04-21 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0