super mysig dag med bästavän

Hejsan bloggen! Nu har ronja älskling åkt hem, blö. Vi hann göra massor idag faktiskt! Först stan, sen hem och fixa ansiktsmask och fixa oss. sen åkte vi en snabbis ner till puma och kollade när Johanna och hennes band va med i rock festivalen. jag tror de hette så, aja. Kanske inte min musiksmak direkt men det va sjukt bra ändån! verkligen skit bra uppträdande! det va ganska mkt folk man kände där så det va super. Sen gick vi till affären och köpte godis och chips. Haha som om maten på donken inte var nog liksom ;) nejnej! vi kollade på olika tv program och bara chilla. Sen nu så somsagt åkte hon just hem och jag har hunnit prata med kasper älskling! Han är ju sjuk och det har han varit i 2 dagar nu ;/ fett tråkigt.. jag saknar honom verkligen! Hoppas på att han blir frisk snart så vi kan träffas igen.

Nu ska jag iaf stänga av och sova! är hur trött som helst, vi hörs imorgon då jag lovar er fullt med inlägg! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0