Svar på en fråga!

Någon anonym i inläggen nedanför undrade hur det gick för mig på sam musik uttagningen. Jag trodde att jag hade skrivit det men kanske inte. Aja!

Det började med att jag kilade dit vid 8 , då presenterade alla rektorer sig och sådär. Sen berättade dom hur schemat skulle se ut för dagen. Det fanns två listor med olika tider för varje person när man skulle in och visa vad man kunde. Jag tror att jag fick vänta i 2 timmar innan det var min tur hah ;) Men när jag kom in i rummet så var sam musik rektorn där och 2 elever från linjen. Vi började med en taktkänsla övning. Han klappade en takt med händerna så skulle jag göra samma sak direkt efter. Sen var det ton övning eller vad man ska kalla det. Han spelade en melodi så skulle jag härma! Seeen var det dags att visa vad man kunde , och för mig gäller det ju sång såklart. Och jag började sjunga ''hold on be strong'' och dom bara gapa haha. Nej nu känns det som att jag skryter.. men dom tyckte nog att det va bra iaf. dom sa ju faktiskt att dom fick rysnar osv ;) haha. Så han tyckte att jag var jätte duktig och varmt välkommen till sam musik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0