Svar på en fråga!

Anonym; Har du tips på vart man kan hitta snygga chinos till sommaren eller också till våren :), ljusa eller mörka spelar ingen roll, vilka tycker du är snyggast?

Svar; Kul med en fråga! Hmm det där med vart man kan köpa dom är jag inte så säker på.. va på stan här om dagen och då hade dom fått in på MQ och vila vad jag vet. Men det kommer nog in mer och mer till alla klädersaffärer nu när det närmar sig sommartider! Jag tycker alla chinos ''färger'' är snygga, men om jag fick välja två färger själv skulle jag valt ett par sandfärgade ( beiga haha eller hur det nu stavas ;S ), det är ju väldigt inne med den färgen i vår/sommar. Och andra färgen skulle vara svart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0