svar på frågor!

Anonym; har kasper sett dig utan smink någon gång?
eftersom du alltid sminkar dig innan du ska träffa kasper betyder det att du inte vågar gå utan smink med honom?
Svar; Ja men herregud ja haha, när jag skriver att jag ska sminka mig menar jag för det mesta att jag bara skall bättra på det. Jag trivs bäst i smink kan jag erkänna. men han ser mig ju utan smink när vi ska sova och varje morgonen innan jag fixar mig. och det är flera gånger jag bara har lite puder på mig!

Anonym; snälla kan du svara på min fråga? :) Har du eget badrum? du skriver ju ofta att du städat ditt badrum och så? :)
svar; ja visst kan jag det! Asså det tillhör inte mig bokstavligen det är ju för hela familjen och gäster osv. Men det är typ bara jag som använder det. haha ni ska se allt smink som är på väggarna ;)

Anonym; vad använder du för plattång och vilket värmeskydd? :)
Svar; Jag använder en babyliss plattång! Och värmeskyddet kommer jag inte ihåg vad det heter men det är ifrån sax & kam för 299 kr

Anonym; Om du har ett par chinos kan itne du visa lite olika outfits om hur man kan matcha dom ? :)
Svar; ja det ska jag göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0