Svar på kommentarer!

Anonym;
kan du inte berätta lite om dom olika linjerna?:)
Svar; Ja visst kan jag! fast det blir lite mer hur jag personligen ser på linjerna. Omvårdnad är en linje där man får lära sig mer om människan och människokroppen, lite medicin och sådär. När man gått ut linjen är man faktiskt undersköterska! Ni kanske inte visste det men jag vill faktiskt bli barnmorska eller något annat inom sjukvården. Just nu iaf, det kan ju ändras 100 gånger innan jag slutligen bestämmer mig. Sen sam musik! Sam programmet är som fortsatta 9an. Typ 10an , 11an och 12an. Man riktar inte in sig på något speciellt som förbereder ett yrke. Sen musik profil är att man har musik i 3 timmar i veckan och kör 1 gång i veckan. Verkar fett kul, vet inte hur jag ska göra!

Anonym;
vf skulle du inte göra de?
Svar; jag antar att du menar matte nationella? det var för att jag skulle till doktorn precis när det höll på..


Kul med frågor såhär! Något mer ni undrar över?

Kommentarer
Postat av: ida nilsson

Jag tycker Sam-musik eftersom du är så duktig på att sjunga :) <3

2010-04-17 @ 17:31:08
URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag tror den personen menade varför du inte skulle gå tillbaka till frissan o be dom fixa om dig?

2010-04-17 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0