Svar på några frågor!

Amanda: Jag har ltie frågor som jag skull vilja ha lite svar på.

- Hur gör du för att mactha kläderna så bra med olika färger så det kanske itne bara blir svart hela tiden som det lbir för mig för jag kan verkligen inte matcha, och vad är det man ska ha mest i sin garderob? har hört att accesoarer och sjalar, halsdukar m.m är bra för att outfiten ska bli lite olik från dagen innan man hade den.
Svar: Oj vilken svår fråga.. Jag kör på det som jag tycker passar bäst och är snyggast helt enkelt! Jag tycker det är super snyggt med smycken och stora halsdukar när man t.ex. bara har svart på sig.

- Kan du kanske skriva ett inlägg om hur du pluggar och hur man ska börja och göra för att orka?
Svar: Den här frågan ska du egentligen ställa till någon som har en bra pluggteknik haha. för min suger! Jag är den där typen som pluggar kvällen innan.. vilket inte är så smart! men jag har faktiskt börjat lära mig att börja plugga tidigare. Och det syns i resultatet på proven eller läxförhören jag pluggat till att det faktiskt lönar sig! För att orka det så delar jag upp så man pluggar lite varje dag i typ 4 dagar innan provet! Och sen lite extra kvällen innan.

- jag funderar på att börja göra sittups och armhävningar varje dag och kväll, hur många gör du och hur långt tid tar det innan det händer något?
svar: okej va roligt! Jag gör inte så många armhävningar för att jag är så himla klen i armarna.. hehe. Jag kör mest på magträning. Då gör jag typ 30x3 situpps varje morgon och kväll! När jag hinner iaf. Men sen gör jag andra övningar också! Fast en sak vill jag ändå säga.. och det är om man vill gå ner i vikt, så ska man ut och röra på sig, typ prmenera en timme eller springa en halvtimme! :)

- använder du något specielt gel eller nåbot när du rakar benen, för mina ben blir stickiga dagen efter vilket jag stör mig på.
Svar: Jag använder något från märket Venus eller vad det heter! Sen så har jag en återfuktande kräm efter. Då håller det bättre för mig iaf och benen känns lenare!

Mina svarta jeans har spräckt och gått hål i så jag behöver ett par nya men vill inte köpa för så mycket pengar nu för mina pengar räcker itne precis nu, är det värt att köpa jeansen på vila som du gjorde?
svar: Hmm, antingen så bestämmer du dig för att köpa dom, för jag menar.. dom är ju jävligt snygga ;) ahah, och dom kostar runt 400 kr så det är liksom inte överdrivet dyrt. Och du kan ju alltid fråga din mamma eller pappa om en extra slant! Och sen kan du ju alltid fixa byxorna som det har gått hål på. Om inte hålet har blivit för stort!




Hoppas du blev nöjd!

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack för svaren på frågorna!



JEansen tänker jag nog köpa för jag har lagat ett par svarta jeans rätt sålänge nu med att dom spruckit upp lite ähr och var och mina andra svarta jeans jag köpte har börjat gått sönder lite, men grejen är att jag aldrig använder leggins eller så för jag tycker att man rumpa är lite konstig och sen vet jag inte varför jag inte testat det, så jag ska köpa odm jeansen och sen börja mer med leggins :)

2010-04-04 @ 22:08:44
Postat av: Amanda

men hur ska jag göra för att itne använda svart hela tiden, utan ha mera vitt, och lite färger och accesoarer, alltså ibladn kan man bara ha en t-shirt med något tyrck på och kanske jeans eller leggins och en annan dag typ en kofta med något, och sen kan man ha massa olika sjalar och accesoarer och jeansjacka osm du har på ett koret men jag vågar itne blanda färger för jag vet itne hur det ska se ut. snälla hjälp mig!

2010-04-05 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0