Tack för alla Grattis!

Heejsan bloggen! Sitter just nu hemma hos kasper älskling. han är inne i duschen så jag sitter här jag haha. Idag så har det kommit hem lite gäster till mig och firat min 16-årsdag! Trevligt. Jag laddar upp bilderna på det jag fick imorgon. Vi grillade för första gången iår , mums faktiskt. Brukar inte vara så förtjust i grillat :$ Sen fikade vi tårta och sådär. haha jag och Sofia sjöng för kasper , sjukt kul ;) Sen åkte alla gäster hem & kasper o jag kilade hit på moppään. Jag fick faktiskt prova att köra, såå sjukt roligt asså. Fattar inte varför jag inte önskade mig en? nååja, ska ju ändå börja övningsköra , asså bil så det är väll ingen idé att skaffa nu.

Nu ska vi se på film och äta popcooorn! Fett nice ;) vi hörs snart! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äter du på en dag? äter du frukost? :)

2010-04-05 @ 15:34:03
Postat av: Sofia

Hihi ja vi är så duktiga på att sjunga, eller iallafall du!! :D <3

2010-04-05 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0