Torsdag

hejsan bloggen! Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik som jag alltid gör hha. Idag så har jag haft matte nationella som jag skrev innan idag. Fick faktiskt reda på resultatet innan jag kilade hem, och jag fick 16 poäng! då tänker ni kanske.. hmm 16? men ni förstår jag har bara gjort 1 av 3 prov och för att få G krävs det 22 poäng. Och jo jag tror att jag skulle kunna skrapa ihop 6 poäng utan problem. Så det känns jätte kul att chansen att inte behöva få IG i matte blir mindre och mindre. aja, sen rullade dagen på som vanligt. Vi hade SO, NO, Lunch, svenska, matte.. igen? och till sist favorit ämnet MUSIC! i love it. vi slutade halv 4 och sen dess har jag hunnit duscha, bada och nu ska jag sätta igång och fixa mig! det kommer förhoppningsvis bli ett videoinlägg ikväll! puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0