Update!

Hejsan bloggen, nu sitter jag på mitt rum och har just fixat ansiktsmask med mammi. Gissa om vi har snygg hy nu alltså haha. Kvällens planer är att ta ett bad och sen plantera rumpan framför tv'n. Ska ta på mig min mysdress och poppa lite popcorn också ;) Låter ganska härligt efter första dagen igen i skolan..

Imorgon är det tisdaaaag och skola igen. Tisdagar är ganska nice faktiskt förutom matten.. Slutar redan vid 2 men sen efter ska jag på soaré möte i skolan. Ni som vet vad det är så kan jag avslöja att jag KANSKE ska vara med. vi får se hur det blir! Sen ska jag hem och fixa mig sen träffa kasper älskling. Kunde inte träffa honom eftersom han ska läsa 250 sidor i en bok? ;O på en kväll haha. Det gillar vi inte. Men nu ska jag hoppa i badet! pusspuss så hörs vi sen. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0