Va kul med kommentarer!

God kväll bloggen! Nu har kasper precis åkt hem och jag saknar honom redan.. ;/ aaw. Vi spelade iaf kort haha. i love it! Ni kan ju gissa vem som vann hela tiden ;)? Sen så kollade vi på film , kommeer inte ihåg vad den första heter men den andra heter iaf Booggieman.. och kasper skrämde seriöst livet ur mig ;O Ni vet när det är sådär skit spännande men ingenting händer, alltså i filmen? Och då helt jävla plötsligt så; BÖÖÖ! HAHAHAH, trodde jag skulle dö. Men kul va det minsann! Sen tog vi det bara lungt och flummade oss som vi alltid gör. Han åkte hem för en halvtimme sen och jag har just fixat mig inför natten och ska snart sova! Lär ju inte somna förens i natt.. aja, ska stänga av datorn nu, vi hörs imorgon! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0