alla ♥ dag!

Heej bloggeen! Aaaw idag är det alla hjärtans dag.. so cute! Vad har ni för planer för ddenna underbara söndag?


Jag vaknade ifal vid 10 tiden och har pluggat lite matte med far min hehe, det gick helt okej! Fast jag ska nog inte plugga när jag precis har vaknat har jag kommit på. Ni skulle bara veta vad jag gjorde haha! För pinsamt att ens skriva menmen, so me. Jag håller på att städa mitt badrum ifullrulle! Kommer bli skinande rent och snyggt, ska sätta in massa ljus och göra det super fräsht. love it. Sen ska jag ta ett härligt bad och städa rummet lite och sen fixa mig & träffa kasper! <3 hehe.. måste fixa hans paket lite för jag råkade ta bort snöret igår.. men varför inte göra det lite mer personligt liksom? menmen, jag ska städa det sista nu och lyssna på MANBOOY! Underbart. Skriver snart igen, PUSS!

Gammal bild! men har verkligen bildbrist ;O


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ett eget badrum ?

2010-02-14 @ 13:24:30
Postat av: Anonym

Kan du visa bilder på ditt rum och badrum? :)

2010-02-14 @ 17:34:55
Postat av: Anonym

vart finns låten manboy att lyssna på? :))

2010-02-14 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0