Allt detta satans pluggande

FYFAN va jag är trött på den här skiten nu! har pluggat massa geografi skit tills imorgon.. har spanska prov och då ska man kunna sätta ut spansktalande länder på en karta. haha lycka till! har bara kunnat plugga på det ikväll när dte gäller spanskan för min lärare har alla mina anteckningar ;O gash.. aja det fixar sig som min bästavän sa!

Min pappa fyller ju år idag, grattis daddiii! så jag och mamma lagade middag till att han och gustav kom hem, eller heh jag dukade bara menmen! så vi har firat honom lite, men vi ska såklart fira på riktigt i helgen. Gash va härligt med fredag imorgon! love it. Har såklart sovmorgon och sen ganska okej lektioner. Fast vi har engelska läxa och spanska prov.. don't like it, blö. Så jag får väll fortsätta med mitt pluggande nu då.. vi hörs senare! PUSSSS


hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0