äntligen fredag!

I LOVE IT! äntligen heeeelg, det kan inte bli bättre asså! Schemat i skolan på fredagar är ganska okej. Först hade vi elevensval sen engelska. Där hade vi dom där jävla glosorna som jag inte hade pluggat på hhehe.. skit. men aja, jag sattsar mer på natinella proven än engelska glosor ;S? memen, sen lunch , svenska , spanska där vi hade spanska prov.. gick väll helt okej tror jag! sen sist matte. Jag lovar jag jobbade ingenting för jag va på högvarv haha! Jag och Emina höll på och fjanta oss tills hela klassen gjorde det också sen fick vi sluta. stackars vår vikarie haha, om vi hade haft Vera hade det inte varit samma sak kan jag lova ;) Sen gick vi till skåpen och skulle ta oss hem men vi kom inte så långt haha..
Jag började dansa mitt i korridoren och vår korridor vakt såg mig, fyfan va pinsamt haha! men Sandra, Emina och Emma dansade med mig och sådär. love it. Pratade lite med kasper älskling innan jag gick hem också ,vi bestämde att vi skulle va ikväll. love it! Sen kom jag hem tillsist och har just duschat och badat! Har haft ansiktsmask, fixat naglarna och litesådär så jag känner mig superfräääässh!

Men nu ska jag ifal städa lite, skriver senare! PUSS


Bild från i sommarassss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0